- Om oss
- Digitale Infoskjermer
- Skjermprofilering
- Kontor og bedriftsløsninger
- Nyheter
- Kontakt oss
Med en innovativ teknologisk løsning som består av både kamera og en programvare utviklet for business optimalisering vil bedriften få muligheter som for få år siden var utenkelig.
Telle og videodataene kalkuleres på selve kameraet og streaming som legger beslag på mye båndbredde er unødvendig. Samtidig reduseres sjanse for tap av data dersom nettet frakobles. Med Remote Monitor Management og sømløs integrasjon med avansert software vil bedriften få det beste. Løsningen kan bygges ut og er svært skalerbar i forhold til type kameraer og ønsker i forhold til bruk.
Innsamlede data kan optimalisere driftsbeslutninger samt forbedre personaladministrasjon og effekten av markedskampanjer og markedstiltak.
Med analyseverktøy som benytter intelligens og prosessering blir alle viktige data registrert, sendt eller lagret for senere innhenting og analyse. Bedrifter kan ta smartere valg og analysen brukes også i økende grad for å forbedre forretningsinformasjon for brukere i forskjellige vertikaler.
Bedriften kan også benytte VIVOCloud Retail som er en utvidet skytjeneste hentet fra VIVOCloud. Ved å dra nytte av informasjonen fra flere tilkoblede steder gir VIVOCloud Retail brukeren mer innsikt uten ekstra kostnad.
Med VIVOCloud NVR-er (Network Video Recorder) kan brukerne raskt bytte mellom livestreaming fra kameraovervåking og besøkstallrapporter. Med et system som håndterer alt vil man eliminere merkostnaden for to uavhengige systemer.
VIVOCloud Retail støtter både webportal og den frittstående appen, slik at brukerne kan få tilgang til rapporter når som helst via hvilken som helst enhetstype. Alle redigeringer av rapportdetaljer synkroniseres med skyserveren, og holder all dashbordinformasjon oppdatert på alle enheter.
Med en enkel betjening og klikk på ønsket område på aktuelt dashbord, får man mer detaljert informasjon. VIVOCloud Retail støtter også sammenligning av aktuelle data og rapporter som er generert via People Counting ned til minuttet.
Alle data vil automatisk synkroniseres, lagres kontinuerlig og spares over lang tid. Brukerne får dermed muligheten til å spore gjestestrømmen i butikken og sammenligne både effektivitet og resultat på forskjellige kampanjer i forskjellige butikker. Med oversikt også over forskjellige tidspunkter og intervaller vil bedriften få informasjon som kan bidra til smartere og mer bevisst drift av virksomheten.