Møteromsbooking


Med digitale dørskilt får man til en hver tid vist oppdatert informasjon fra Office 365, Exchange-server eller Google G-suite. Ved bruk av denne løsningen vil man få økt effektivitet og bedriften unngår frustrerende dobbeltbookinger.

Det vanskelige gjort enkelt!

Med Databeat Doorsign får man en spennende og innovativ skybasert skjermpubliseringsplattform hvor man logger rett inn. En rask prosess og enkel konfigurering er alt som skal til for å komme igang med løsningen, selv for et stort antall skjermer i organisasjonen.

Hvordan gå frem for å få det til?

DatabeatOMNI knyttes til bedriftens eller organisasjonens kalendersystem. Der bestemmer man hvem (ansatte) og hva (rom eller utstyr) som er registrert og hvilke av disse man ønsker dørskilt for. Deretter velges ressursen man ønsker å laget dørskilt for og man ser straks hvordan dørskiltet vil se ut på skjermen. Man kan laste opp et eget bakgrunnsbilde på dørskiltet, eller lage en egen kanal med video eller bilder. Man booker i bedriftens kalendersystem eller direkte på touchskjermen for å reservere ledig rom eller ressurser.

Støtte for Drop-In i møterom!

Doorsign skjermen er på nett og holder seg oppdatert mot din kalender og viser om og hvor lenge møterommet, utstyret eller personen er ledig eller opptatt. Befinner du deg rett ved det touchbaserte møteromskiltet kan du med få trykk reservere ressursen direkte, der og da. Databeat Doorsign kan brukes på flere typer skjermer, også på Android baserte nettbrett, men vi anbefaler profesjonelle skjermer fra feks Philips eller Samsung.


Ta en prat med oss hvordan vi kan hjelpe deg med å få installert digitale dørskilt til din bedrift